Menu
Fotografie de calatorie – Insula Tavolara

Cum am ajuns in insula Tavolara? Pentru ca nu am mai suportat Italienii galagiosi veniti la plaja pe costa de NE a Sardiniei, intr-una din zile am decis sa mergem pe acesta insula. Tavolara este o insula mica in largul costei de N a Sardiniei. Daca va trece prin cap sa o vizitati, nu veti avea ce face mai mult de cateva ore. Nu exista cazare, restaurante, sezlonguri. Dar exista ape limpezi si plaje pustii. Accesul la plimbare este limitat, din cauza unei baze militare Nato.

Insula-Tavolara-fotograf-adina-felea-54

Sardinia-fotograf-adina-felea-10

Sardinia-fotograf-adina-felea-55

Apa din jurul insulei este populara pentru scufundari. Ne-am luat mastile de snorkeling si am plecat pregatiti sa vedem minunile de sub apa. Am alergat sa prindem vaporasul din portul San Paolo. Am cautat repede o plaja (ne-am bucurat ca nu era nimeni), plina de pietre, dar apa o minune. Zic: aici dam lovitura cu pestisorii din apa. Am auzit ca daca avem noroc vom putea vedea chiar delfini. Eram „inarmati” si cu un gopro. 😀 Am facut plaja cateva ore, ne-am balacit cu mastile nimic, doar doar sa vedem ceva deosebit, niste pesti mici amarati. Dupa 2-3 ore au mai aparut si alti italieni galagiosi…astia cred ca ne urmareau in vacanta noastra…

Sardinia-fotograf-adina-felea-56

Sardinia-fotograf-adina-felea-15

Sardinia-fotograf-adina-felea-57

DCIM115GOPRO

Dupa 3 h am decis sa plecam, stand pe barca am avut parte ce un spectacol de culori a marii cum rar ajungi sa vezi. Culorile subt absolut reale. Sardinia-fotograf-adina-felea-58

Sardinia-fotograf-adina-felea-59

Sardinia-fotograf-adina-felea-60

Sardinia-fotograf-adina-felea-61

Sardinia-fotograf-adina-felea-62

Fotografiile au fost realizate cu Sony A6000, Gopro hero 4 black edition, Iphone 5C.

0 comments

Here is no comments for now.